ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
1957
BLOG

TVP1: gdzie jest kurwomiot , senator Ludwiczuk ?

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 43
Naliczyłem, że w jednej, (politycznej) rozmowie, senator PO Ludwiczuk, 130 razy posłużył się słowem kurwa. !!!
 
Ja jestem pełnoletni, reklamiarz do tego, ale muszę przyznać, że senator jest, jak to się mówi –  mocny.
 
Nie chciało mi się już liczyć, ile razy podparł się (w politycznej) rozmowie , pozwolę sobie zacytować: ch…em, pier….niem, wyje…niem i innymi, słowami-kluczami, czy key words.
 
Przez chwilę, pomyślałem sobie, że senator Ludwiczuk posługuje się szyfrem, żeby go konkurenci nie zrozumieli lub że z Centrali taki dostał  przekaz dnia.
 
Ale po chwili zastanowienia, doszedłem do wniosku, że senator Ludwiczuk, były sportowiec, jest po prostu – i bardzo mi się ten neologizm podoba –  kurwomiotem.
 
I to kurwomiotem  klasy mistrzowskiej!
 
Mam z tego powodu szczery żal do TVP1, że w Wiadomościach, pod zarządem Pani Wyszyńskiej, nikt o niebywałym wyczynie senatora Ludwiczuka nie wspomniał nawet słówkiem, nawet w serwisie sportowym.
 
A zapowiadali, że pod Panią Wyszyńską, to będzie ciekawie i kompetentnie….

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka