ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
1934
BLOG

Co miał dziś przykryć duet JJ ?

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 20
Co miał dziś przykryć duet JJ (Janusz+Joanna) ?
 
Ach – to proste! Duet JJ miał przykryć wyrok Trybunału Konstytucyjnego.
I przykrył.
 
A było co przykrywać!
 
Sam wyrok w sprawie emerytur pomostowych nie interesuje mnie ani trochę, bo ja dorosły jestem i słyszałem już wielokroć, że do polskich sądów przychodzi się po wyrok właśnie, a po sprawiedliwość, to już niekoniecznie.
 
Ale nawet w wyroku (wszystko jedno, sprawiedliwym, czy nie) warto zapoznać się z uzasadnieniem, bo to, co tam napisane, jest wskazówką dla tubylców, czego się mogą w najbliższym czasie od Wadzy (nie poprawiać) spodziewać.
 
A to uzasadnienie, ustami samego Profesora Rzeplińskiego wygłoszone, jest, że buzi dać!
 
 
usłyszałem to w radiu – słuch mi się przytępił, pewnie to niemożliwe, pomyślałem.
Wszedłem do sieci (szara sieć, szara...), a tam jak byk napisane, że rzeczywiście, charakteru absolutnego nie ma...
 
Ja tam, peerelem i grubą kreską nauczony, zaufania nie mam, ale co ma taki z Miasteczka Wilanów zrobić?
Hę ?
 
Ufa, ufa, a tu go rąbią , jak ci drwale z reklamówki o ubezpieczeniach.
 
Ale to jeszcze nic!
 
13.50 i w Polsat News, Panowie Dziennikarze emocjonalnie rozprawiają o wyjęciu naszej kasy z OFE, na potrzeby budżetu.
 
I nawet udowadniają, że gdy Drugi, twierdzi, że te obligacje emerytalne, które rząd nam każe przez OFE kupić, to jest dobry pomysł,  to jak dla kogo dobry, bo dzięki temu dobremu pomysłowi, emerytury będą o 10% niższe...
 
A jeden Pan Dziennikarz, to nawet się odważył, i powiedział, że w takim razie rząd może rękę na depozytach położyć! Ot – rezolut taki.
 
I mają Panowie Dziennikarze zagwozdkę...
 
A ja zagwozdki nie mam: przecież jak powyżej Trybunał Konstytucyjne orzekł, że zaufania absolutnego do Państwa mieć nie można, to oczywiste, że i na emeryturach orżną, i jak „ważny interes społeczny” nakaże – to i po depozytach walną.
 
Kwestia tylko, kiedy.
 
 
 
 
 
 

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka