ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
1371
BLOG

Prezydent wychodzi z grajdoła.

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 8
Ja, w przeciwieństwie do niektórych oszołomów (wystarczy spojrzeć na SG), wcale się z Pana Prezydenta nie natrząsam.
 
Ja po prostu cytuję to, co powiedział w głównym wydaniu „Wiedomosti”  (nie poprawiać):
 
Trzeba wyjść z tego grajdoła, powiedział z właściwą sobie swadą  (dla mieszkańców Miasteczka Wilanów: to takie stare, polskie słowo, oznaczające swobodę wypowiedzi, no dobra - gift of the gab).
 
I niech mi ktoś powie, że odkąd funkcjonariuszka Małgorzatka (dla mieszkańców itd. itp.: taka piosenka z Powstania Warszawskiego : Funkcjonariuszka Małgorzatka, mieszkała gdzieś w Alei Przyjaciół…. )
 
No, może coś pokręciłem, i to nie była Aleja Przyjaciół, a Aleja Róż i funkcjonariuszka była sanitariuszką, ale imię się z pewnością zgadza.
 
W każdym razie, odkąd funkcjonariuszka Małgorzatka kontroluje to, co gawiedź ma usłyszeć i zobaczyć w porze największej oglądalności, rozrywka na poziomie najlepszego kabaretu z czasów PRLu jest murowana.
 
O, proszę, kolejny, pozostańmy w konwencji kabaretowej, numer:
 
Po 67 latach, w Anglii ekshumowane zostaną szczątki trzech oficerów, którzy wraz z generałem Sikorskim zginęli podczas katastrofy w Gibraltarze:
 
gen. Tadeusza Klimeckiego, płk. Andrzeja Mareckiego i por. Józefa Ponikiewskiego.
 
Po ekshumacji, krakowscy specjaliści przeprowadzą badania, mające ustalić przyczynę zgonu.
 
W tym kontekście oczywistym jest, że pretensje części rodzin  osób zmarłych w wyniku wypadku komunikacyjnego pod Smoleńskiem, co do opieszałości śledztwa prowadzonego przez naszych rosyjskich sąsiadów, są najoczywiściej nieuzasadnione:
 
przecież do wyjaśnienia przyczyn zejścia brata Jarosława Kaczyńskiego i towarzyszących mu podczas wycieczki osób, pozostało jeszcze przynajmniej 66 lat.
 
PS. Cholera, przepraszam! Nie wyjaśniłem mieszkańcom Miasteczka, co to jest to Powstanie Warszawskie…
 
 

  

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka