ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
68
BLOG

Stabilna sytuacja emerytów polskich.

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Gospodarka Obserwuj notkę 2
O tzw. reformie emerytalnej pisałem kilka razy i za każdym razem, a, co mi tam! - entuzjastycznie.
 
 
 
Dziś, w związku z proponowanym (słusznie) przez część ministrów (Rostowski) zmniejszeniem wymiaru podatku emerytalnego, zabieranego nam przez  ZUS i OFE, zmniejszeniem, oprotestowanym (też słusznie) przez część ministrów drugą (Boni) , mój entuzjazm wzrósł jeszcze bardziej.
 
 Wyliczenia Ministerstwa Finansów zawierają fundamentalne b łędy ! – mówi sam twórca reformy emerytalnej, prof. Marek Góra z SGH, wybierając, jak widac, kierunek w  (nomen omen)  głąb.
 
Nooo...., jeśli mamy w tak delikatnej kwestii, używać terminologii budowlano-montażowej, to pozwolę sobie skromnie zauważyć, ze wyliczenia samego prof. Góry, z czasów, gdy sprzedawano publiczności nadającą się dziś do, hm ... poprawy (eufemizm) tzw. reformę emerytalną, musiały zawierać błędy wręcz  piramidalne , co oznacza kierunek, tyle że (też nomen omen) w górę.
 
Ale czy błędy fundamentalne,  czy  piramidalne, znaczą jedno:
 
że sytuację polskich emerytów można określić jako, za przeproszeniem,  stabilną – i to też jest termin, z, jak widać, przebogatego języka budowlańców polskich.

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka