ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
134
BLOG

Google Grunwaldu nie świętuje....

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 42

Google, jak chce, potrafi być miły: a to o dniu Matki przypomni, a to o dniu Ziemi, ba - o rocznicy Gandhiego, a nawet, jak dziś  - Josefa Franka, który ponoć wziętym architektem we Wiedniu był.

Piszę "ponoć", bo mnie architektura, wiedeńska do tego, interesuje umiarkowanie, jako że secesję, to ja jeszcze widziałem  w Łodzi, zanim ją komuniści (secesję) i liberal-solidaruchy (Łódź) zniszczyli.

A z tego, co po secesji - to już mi we Wiedniu tylko dom Hundertwassera , po warszawsku mówiąc, pasuje, bo jajcarski taki.

Zaś dziś, to ja bym wolał, żeby Google pokazał jakiś fidrygał  z rocznicą największej bitwy średniowiecznej Europy  związany, tym bardziej, że sam Przewodniczący Parlamentu Europejskiego, mimo upału, Pola Grunwaldzkie zaszczycił.

Jeśli, rzecz jasna, Google o polskich konsumentów swoich produktów , dba.

Bym wolał - nie znaczy, że mam rację, bo nie mam, co na załączonym, guglowym obrazku widać.

 

A , trudno, niech tam:

skoro dziś w telewizji zobaczyłem, że najścislejsze centrum Warszawy wypełni coś, co moim, niekompetentnym oczywiście zdaniem, zmieni je w urbanistyczny - pardon - rzyg, nie będę się tego Franka i Josefa do tego czepiał.

Bo przecież Google mogłoby dziś, zamiast Franka Josefa,  któregoś z polskich architektów, uczcić i wtedy pewnie bym z desperacji  laptopem prasnął, a to bez sensu - przecież jutro będzie nowy dzień i nowa, guglowa tapetka.

 

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka