ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
174
BLOG

Wypadek podczas nauki jazdy - kursantka skazana

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 2
A zatem to ja zwariowałem - bo Wysoki Sąd, który skazał KURSANTKĘ (!) uczącą się prowadzić samochód pod okiem instruktora, na karę więzienia w zawieszeniu, za spowodowanie tragicznego w skutkach wypadku, jest najoczywiściej przy zdrowiu, jak całe polskie sądownictwo zresztą.
 
Wyrok jest sprawiedliwy - tak samo jak zlanie niemowlaka za to, że zrobił kupę w majtki, albo pozostawienie ucznia podstawówki na drugi rok w tej samej klasie za to, że równania różniczkowego rozwiązać nie potrafił.
 

Sędziów, jak widać, już mamy na poziomie europejskim, teraz jeszcze tylko wszystko inne trzeba nam do tego poziomu podciągnąć i będzie dobrze - co ja mówię - będzie bardzo dobrze

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka