ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
160
BLOG

Kuba Wojewódzki wtykał legalnie.

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Bardzo mi się podoba wyrok sądu w sprawie wtykania flag przez Pana Wojewódzkiego i jego gościa w psie kupy.

Dla porządku informuję, że sąd – podobnie jak flagi – jest polski.
Podobnie podoba mi się uzasadnienie sądu, który stwierdził, że „samo umieszczenie miniatur flagi w zwierzęcych ekskrementach nie jest równoważne ze znieważeniem”. Jeszcze teraz skręcam się ze śmiechu na to uzasadnienie.
Podoba mi się też to, że wreszcie w Państwie Prawa żyjemy; bo gdyby za komuny jakiś wesołek?  najważniejszą wówczas flagę (czyli czerwoną) w psie kupy wetknął, to by taki wp... dostał, że z wojewódzkiego zrobił by się powiatowy, a nawet gminny.
A przed Panią Sędzią Jadwigą Smołuchą kariera stoi (pardon) otworem – obstawiam Trybunał Konstytucyjny, a może nawet Europejski – w końcu taki wyrok wydać, to byle kto nie potrafi (swoją drogą ciekawe, czy Pani Jadzia ma pieska?).
A że jeszcze mamy sierpień,  cieszę się, iz Baczyński, Gajcy, Lokajski, Zośka, Rudy, Alek i inni im podobni, tego dnia nie dożyli    -  bo by tego wyroku nie zrozumieli - zacofani tacy.

 

 

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości